שירותי תמלול

“תוכנת תמלול לסטודנטים” כאן

 

“תוכנת תמלול לסטודנטים” כאן

"תוכנת תמלול   לסטודנטים"

למקרה דובר מצטט פרויקט שנאמר עד נאמר, השתמש בציטוטים לא מומלץ מתולתלים.
לדוגמה:

דובר:  “תוכנת תמלול
לסטודנטים” התכוונתי להוציא למקום קניית מוצרי, אך אמי עצרה אותי ואמרה: “בבקשה תעניק גם כן לחם.”

כשדובר מצטט שהוא סמל.
לדוגמה:

דובר: אני חפץ בו לזלול כריך שיש להן קולה בגלל ש למשל שאומרים, “דברים מתכוונים בצוקה משמעותית יותר יחד עם קולה.”
עדכונים תמלול לכיתוב
כתוביות סגורות על גבי הקבצים שלך בדרך של CaptionSync קיימים לנו להגיש תמליל מילולי משלך. קישור הנו צורת היאך או לעצב את הדבר כראוי.
כיצד אפשר להכין ולהעלות תמליל משלי?
CaptionSync מאפשר לעסק להעלות תמליל אופנתי משלך. תמליל אמין ומקצועי משמש הבסיס מתוכם עשיית הכיתוב האוטומטי שיש לנו עושה כיתובים. הרי אנא עסק במסגרת הכללים הבאות:
בדוק את אותן מידע הגורמים שלמטה ועצב את תמלילך בהתאם להנחיות. לכל אלו שנמנים על הפחות, השתמש במזהי רמקולים מעוצבים כראוי ובתגובות בסוגריים, ושמור את כל התמליל של העבודה כקובץ UTF-8 .txt.
שים לב שעליך להגיש תמליל מילולי של מידע האודיו; אינה תסריט או גם השתלשלות העניינים. הקפד לנקות בנוסף רק את הטקסטים הנלווים כדוגמת כותרת, תאריך, מחבר, כותרת עליונה, תחתונה וכולי ‘.

אם הנמצא של החברה “ממותק”, במילים אחרות, הינו מעורבב יחד מוזיקה, שאון, אפקטים קוליים, דיבור, השהיות או אולי שמע איננו בוודאי, ודא שאנחנו נעזר בסמני סינכרון בשביל להפוך את אותו התוצאות. תיאור מוחלט מטעם השימוש בסמני סינכרון בתמליל נקבע בדף כתבה סמן הסינכרון שנותר לנו.
כל אדם מייצרים להשתמש ב- Notepad, Word או TextEdit בשביל לעבור את קובץ התמליל.

תוכנת תמלול אוטומטית

מוגן אחר הקובץ כפורמט .txt רגיל. ניתן גם כן לשמור את אותן התמליל שלך מקובץ .doc.
לתמלילי אנגלית אנשים מציעים לכלול אך תווי ASCII סטנדרטיים בארה”ב.
או גם ברצונך להגיש בשפות שונות (ספרדית, צרפתית או שמא גרמנית), בחר UTF-8 כקידוד.
או ברצונך להגיש תמליל המכיל סמלים לשירים, אנא קרא את אותם הכתבה שבבעלותנו על גבי הכללת תוים בתמליל.
כשיש לך את כל התמליל מתוכנן, זה יהיה אפשרי עבורך להעלות את השיער בהגשת כיתוב לא רק .
אם אתה מעדיף שלא יהיה עליך להכין אחר התמליל של העסק, החברה שלך יהיה מסוגל לברר אפילו תמלול ולשלוח אחר הטקסט שפועל שלך כהנחיה למתמלל. המתמללים שנותר לנו מנוסים לבצע תמלילים בעלי עיצוב כהוגן שמניבים תוצאות אופטימליות שיש להן המערכת האוטומטית שבבעלותנו.

תמלול הקלטות בעברית

1.1. תמלל מילולית:
אנו צריכים לתמלל רק את המילים באודיו מקיים למשל שהדובר אפילו אותן, באותו מבנה, חסר אביזרים עד מחיקות. ודא שאתם מסיר רק את הטקסטים הנלווים דוגמת כותרת, יכולה להאריך, מחבר, לינק, וכדומה ‘. מתמללים מדי פעם מחלצים אחר כוונה השפה באודיו בעזרת כתבה תוכלו או אולי דרך השארת קטעי דיבור שאולי שלא מפריעים למשמעות. לצרכים של שאין הן כיתוב אוטומטי, מה מסוגל לשרת מטרה שימושית, אך לפני כיתוב אוטומטי, התמליל כדאי לבחור לאודיו, למעשה לשברי משפט. יתר ומסיבה זו, או גם האודיו אינו נראה בנוחיות מרבית פשוט תמלל [לא נשמע].
1.2. איות אותיות בשטח להכניס בסמלים:
סימבולים מעניינים בטקסט מסוגלים להנחות לחוסר וודאות בעיקר, מה שמקשה על אודות כתוביות אוטומטיות. דבר נוסף, סימנים מיוחדים מגוונים אינן כלולים בתקן
מערכת מיגון סימבולים לכיתוב. במקום את זה, תמלל את המילים המדויקות שהיא הדובר. כמו, אם הדובר אומר מוצר לדוגמא “קו נטוי”, אל תנסה לשים בסמל קו נטוי בתמלול. בסקטור זאת, איות את זה. נקרא הולם על מהראוי הביטויים הייצוגיים המתמטיים והאחרים, דוגמת N2 (השתמש ב- “N בריבוע”), או חלוקה (השתמש “חלקי”) או לחילופין סימני כפל, לדוגמא.
תיאור מוחלט באיזה אופן לתמלל מלל במתמטיקה נקבע בדף עדכונים התמלול שיש לנו לתוכן מתמטיקה.
חריגים – ספרות, כמו “6” בסקטור “שש”, או “25” בשטח “עשרים וחמש”, הנן בסדר.
.3. השמיט רעשי מראה / צלילים מהתמלול:
אין לתמלל צלילי מראות מדהימים, או או אולי המתמלל נושם שיש צורך שקורא הכיתוב יקרא על מנת להבחין, הרי עלינו לתעתק רעשים הללו באמצעות סוגריים מרובעים בכדי להפעיל יחד עם זאת.
1.4. מזהי רמקולים:
ניתן ליצור אחר מבואי הרמקולים במספר כבישים מקובלות:
שברונים מרובים וילוץ. לְמָשָׁל >> היי!
שברונים מרובים, בו נקודתיים. לְמָשָׁל >> ברנט: היי!
פלטה מרובעת פתוחה, שם נקודתיים, סוגר מרובע קרוב. יש להמנע מ אזור לפני סגירת הפלטה. לְמָשָׁל [ברנט:] היי!
ודא שמזהי הרמקולים אינו בולטים מ -58 מילים. מזהה רמקול ממש לא מסוגל ולשכלל כיתובים. הקפד לקחת זמן שורה הראוי למזהי רמקולים בולטים מאוד והמילה המקדימה בדיבור שבבעלותם – מימד הכיתוב, וגם מכיר רמקול בכל שיער, רצוי למקם לגודל המקסימלי ששייך ל מכיר הרמקול (58) פלוס המילה הראשונה שהדובר באופן כללי. בתוך תכלול שפע של פיסוק או סימבולים “שובים” בתעודות הזהות שהיא הדובר. לְמָשָׁל. הולם לספרא >> ד”ר פטריק סמית ‘, מרצה לגיאולוגיה: ואסור שיהיה >> ד”ר * פטריק סמית *, המרצה לגיאולוגיה שלנו !:.
שים לב שהמתמללים שלנו בוטחים בהם עדכונים ברמקולים רק עם שברון כפול, לדוגמא, >> דיבור. או לחילופין כל אחד מעניק מעוניינת כיתוב ו / או לחילופין תמלול וברצונך שהמתמללים שיש לנו יזהו דוברים לאורך שם (למשל >> פט: נאום), רק שלך להגיש בקשה הנל בשדה ‘הנחיה למתמלל’, בכתבה ההגשה החדשה. .

שירותי תמלול והקלדה

1.5. השתמש בסוגריים מרובעים לתוכן שהוא לא מדובר:
תוכן שאינו מדובר (למשל, מוזיקה, מחיאות כפיים, שאון וכולי ‘), אם כל מלל שלא צריך באודיו (למשל, זיכויים או גם מזהי רמקולים), נדרש לקרות כלול בסוגריים מרובעים (הערות סוגריים). התמליל חשוב להכיל אחר איך שהדובר אמר, ותו איננו. מדי תוכן את אותן חשוב להיות באופן בסוגריים מרובעים.
1.6. ברר היות סוגריים מרובעים תואמים והם סימטריים:
ודא לכל סוגר מרובע נפתח יש סגירה תואמת והריווח רצוי.

1.7. הימנע מקיצורים:
הימנע משימוש בקיצורים בטקסט במידת האפשר, מכיוון שהם ממש לא מקובלים למנתח אוטומטי. “רחוב.” כמו, אמור להיות “קדוש” אם “רחוב”. “לא.” יכול שיהיה משפט, אם גיזום הנקרא “מספר”.
1.8. הימנע מדמויות ASCII גבוהות:
בהתאם לסוג המדיה, הכיתוב בדרך כלל גולש בערכת סימבולים מוגבלת בעיקר. כלל התווים בערכה הנקרא “ASCII גבוהה” שלא עברו בדיקות. לא כדאי לרשום בתווים כמו למשל אותיות מרתקים (למשל סמל התואר: °) או לחילופין מרכאות ייחודיות (למשל ‘). מכיוון שהם אינה עמדו בבחינות בפלט הכיתוב, הם מוחלפים במרחב דרך המערכת האוטומטית – זה יהיה יכול להביא לכיתובים מוזרים למראה. עבור סימבולים מיוחדים (כמו מעלות), הקלד אחר השם; ולציטוטים בודדים, השתמש בסמל האפרוס. גם כן ארגון כמו למשל אפשרויות גופניים מודגשים שונים, פיסות תבליט וכו ‘אינו צריך ויכול להפריע לתהליך האוטומציה. מוגן אודות ארגון נוח ככל האפשר.
או גם החברה שלך גולש במיקרוסופט וורד, של החברה שלך לכבות את אותה “ציטוטים חכמים” כדי למנוע אשר ממנו לשים אם וכאשר אוטומטי במרכאות במקום באפרופרופות. אליו באופן זה, לצורך בתוך פריטים -> סגנונות שיפור אוטומטי -> סידור אוטומטי באמצעות הקלדה, וכבה אחר הציטוטים החכמים ואף אחר תווי הסמל. הוא למעשה ישמח לבצע את אותו ההקלדות הבאות ללא כל זאת תווי ASCII גבוהים, ולא יתקן רק את איך שכבר הוקלד!

1.9. חללי דנדשים והחזרת הובלה / הזנות קו לא הכרחיות:
המערכת מתעלמת מתשואות הובלת בתים, הזנות שורה, תווי כרטיסיות ומרווחים דנדשים. אז לתוך תבזבזו משך להרוויח זו מרהיבה.
1.עשר. עם כתובות ארצות בתמליל:
ניתן לציין כתובות ארצות בתמליל, באופן מעשי בפורמט מקוצר, לעומת הינן ממש לא רבות מאורך השורה שנשלב בשטח ההגדרות המתקדמות.
2. הפסקות כיתוב
2.1. פיסוק הולם מסיים משפט:
הטקסט נשבר בתחילת למשפטים ואז המשפטים מחולקים לכיתוב לאורך הנחיצות. לכן פיסוק הפסקת משפט חשוב.
2.2. דאש כפול אינו מסיים משפט:
אני מאוד יהיה יכול להשתמש במקף הכפול. נקרא ברם נתפס למקום ההפסקה הנוח במיוחד לאריזת ויטרינות יוצאים, אבל ולא מתפרש כסוף משפט.

2.3. שברונים מרובים מבצעים משפט חדש:
שברונים כפולים (או מהמדה מספר חלל גדול מאחד) יאלצו את כל תחילת החוקים החדש. הוא למעשה אינם כדאי להפסיק את הפיסוק בעבר.
2.4. אליפסות מסיימת משפט או לחילופין יש צורך חלק אחריהם:
אליפסות (תקופות מרובות) יאלצו את אותן התחלת המשפט הפוטנציאלי אך או לחילופין השני רווח.
2.5. אתם יכולים לכפות הפסקות כיתוב תוך כדי סימון:
הנו מפורט בהמשך …
3. סימון
מערכת מיגון התווים הנקרא EIA-608 הנוכחית בגדול ASCII מעבר 9 קופצים מתוך הכלל. לפני גלריה שידור, כמו למשל .SCC, .CAP, .ASC או .XMS, לא ניתן לקנות אחר התווים הבאים:
* \ ^ _ `{| } ~
מהמחיר הריאלי קודי הבקרה אינם עדינים לאותיות רישיות (למשל ^ it אם ^ IT מתפרשים באופן זהה).
3.1. הפסקות כיתוב:
AST גולש בסימון נוסף למען לאלץ הפסקות כיתוב:
3.2. סנכרון סמנים:
AST גולש בסימונים הבאים כדי להעביר רעיון על גבי תזמון. המסגרת (: ff) הזו אופציונלית. נולד שימושי סופר לבודד מוסיקת מבוא אם “ממתיק” מהותי.
3.3. סִגְנוֹן:
AST גולש בסימון השלישי על מנת להחיל עיצוב עד לבצע את מלאכת ההדפסה אותיות מיוחדים:
3.4. עמדה:
AST נעזר בסימון כתבה הבאה למען להחיל מקום על גבי כיתובים בודדים. שים לב שהתוצאות הינם גלויות אך בפורמטים המאחסנים נתוני מיקום:
3.5. רצפי בריחה:
אם הכיתוב אינם אמור עבור ערכה ל התווים EIA-608 (למשל מוגבלת לשידור), אפשר להכניס ברצפי הבריחה הבאים:
3.5. רצפי בריחה:
אם הכיתוב אינה אמור לקראת מערכת מיגון התווים EIA-608 (למשל מוגבלת לשידור), יתאפשר לכם לשים ברצפי הבריחה הבאים:
סימון
תיאור
\\
מדפיס את אותם \
\ ^
מדפיס רק את ה- ^ ומפרש את אותן התווים הבאים כמילים מדוברות
\ *
מדפיס את אותם *
\ [
מדפיס את אותן [, אך לא מחיל הכללים של עיבוד טקסט תיאוריים
\]
מדפיס את], והוא לא מחיל הכללים של עיבוד עיתון תיאוריים

הערות:
עד ^ או אולי * נראים ללא כל קו נטוי אחורי הם ככל הנראה הם בהתאם ל לשידורי ברשת. או שמא הם נראים לשידור, התמליל נדחה.
דוגמא:
שידור רשת הנו מציג רק את תחביר הסמל \ ^ MUSIC בתוספת \ ^ \ *. \ [ושהטקסט זה כאן באודיו! \]
הנו מוצג כדלקמן:
שידור רשת נולד מנפיק את אותה תחביר הסמל ^ MUSIC בתוספת ^ *.
[וכי הטקסט דבר זה עכשיו באודיו! ]
רצוי להתיז ברצפי הבריחה הבאים וגם בכיתוב שידור וכך גם כיתוב באינטרנט:
\.
לתוך תתייחס לתקופה את זה כאל גמר החוקים
\?
לתוך תתייחס לסימן שאלו הוא כאל סוף החוק
\!
בתוך תתייחס לסימן קריאה הינו כאל סוף המשפט

תמלול שיחות מוקלטות

9 קישורים לתמלול היסטוריות מי שיש ברשותו פה

התיעוד העיקרי הנקרא ראיון בהיסטוריה מי שהוא בעל נמצא נקרא הקלטת השמע. תמלילים מספקים מורה מילולי להקלטת השמע, המשקף את אותם המילים, הדיבור והמחשבה דה פקטו מסוג המרואיין. תמלילים רשאים להיבדק דרך מרואיינים לצורך שיפור שמות שטחים ושמות פרטיים, אולם יוצאת דופן הם ככל הנראה ממש לא ערוכים, כי אם אז לקראת הבהרות שהנגשת הראיון תהיה נגישה יותר לחוקרים.

עלות שעת תמלול

דפוסי דיבור ושפה
בכלל האנשים אינו ערים לתופעה שהם משתמשים במילים כמו למשל “ו”, “אבל” ו”כך “כדי לחבר רק את המשפטים שבבעלותם. חשוב להותיר זה בשמש הישראלית אבל אוקי, אז מהווים הופכים לשהות מוחצים.
כיווצים ודיאלקטים – לתוך תנסה לשחזר מבטאים עד ניבים. השתמש בצירים אך עד צריכים להיות נועדו את אותם הדובר.
תוים קביים – חיוני להותיר מילים כמו למשל “אתה יודע”, “אתה רואה” או גם “כמו” אך יאללה
אלו נהיים להמצא מוחצים
התכשירים של מילוי – השאירו מילוי כמו למשל “אה” ו”אום “מכיוון שהם קלוש משקפים דפוס דיבור.
התחלות שווא – כלול התחלות שווא מכיוון שהן לרוב מעידות בדבר דפוסי בהצצה ודיבור. מהווים מסוגלים להימחק, יחד עם זאת, או שמא הסוד השקרית הזו פעם נוספת או לחילופין קובעת, או אולי או שמא הדובר מגמגם. דוגמה: “טוב אני בהחלט – לא שמענו שום לכלוך על הינו.”
מחשבות איננו גמורות – השתמש במקפים בכדי לתלות דשדוש עד מחשבות אינם מקיפות, דיבור סוער או אולי משפטים שלא גמורים. לא כדאי לשים באליפסות.

דיבור סימולטני – הכולל דיבור סימולטני. בתוך תסיים משפטים בתמליל אינה הסתיימו במהלך הראיון. או ההצהרה הנקרא כל דובר לא ניתנת לפענוח, השתמש לתוך [שניהם דיבור-לא ברור].
תוים איננו ניתנות לפענוח – השתמשו בסימן שאלה כדי להביע העדר ודאות במבחן. במידה ש אינך מצוי מילה אם סימבול ואינך כשיר לנחש ניחוש, השתמש לתוך [לא ברור]. דוגמאות: “החברה מקסימלית שלי בתיכון הייתה בלה ג’ונסון [?]. או אולי אינך מקווה בביטוי, שים את אותם הביטוי לחלוטין בסוגריים, ואחריו סימן שאלה: “כמו שאמרתי [זה נראה עבורנו בסדר?]

הפרעות והערות מחוץ לתחום
עד אני ייראה לנכון שקטע מהראיון יהיה יכול להמצא פוגעני אם מביך את אותה המרואיין ויש להעביר את החפץ בשמש הישראלית, התייעץ בשיתוף הפרופסור של החברה שלכם. נקודות לזאת רמות לעשות תוספת של הערות נטיות גזעיות / מיניות גנאי, דיון באמונות פוליטיות / דתיות או דברים פרטיים / מסמכים רפואיים עדינים. דוגמה: [שיחה בנוגע לבעלה הראשוני השייך דר’ משוחזר]
הערות מחוץ למוטיב / הערות חיצוניות מאת המראיין – אפשרי להותיר הערות עידוד מסוג המראיין לדוגמה “כן”, “בטוח” ו”אני בודד “, אם הינן ניתנות לשימוש כתגובה ישירה לחלל שהעלתה מרואיין. או לחילופין יכולים להיות מתרחשים על פי רב והופכים לשיבושים, העריך בכל זאת באופן מוקפד. צריכים להיות יש בכוחם להישאר בחוץ עד פעולה יחד עם זאת אינם משפיעה על מהלך הראיון.
צלילים ממש לא מילוליים – כלול והערה בסוגריים מרובעים []. דוגמאות: [מצחקק], [מצחקק], [צוחק], [צחוק]. בתוך תבנה שימוש באותיות רישיות. או לחילופין צלילים שלא מילוליים מופיעים בסופו של דבר משפט, הציבו רק את המילה בסוגריים בסיום הפיסוק הסופי “תוכנת תמלול
לסטודנטים” .
שיבושי – עליכם להסביר סוגיות המשפיעות אודות ההקלטה (צלצול מספר טלפון, צלצול שעון וכו ‘) באמצעות סוגריים מרובעים []. או גם ההקלטה מושהית, ציין הנל בסוגריים. דוגמאות: “נסענו לצעדה- [הטלפון מצלצל] תן לי להגיב אודות נולד.” או לחילופין, [ההקלטה מושהית]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *